Friday, May 1, 2009

xtvt 010509


bergambar kenangan bersama sifu dan rakan-rakan


ketika bertungkus lumus mendeco cupcake


Tengku Puan Pahang merasmikan majlis
' biggest jalur gemilang made of cup cake '


' bendera malaysia ' yang telah siap disusun.hilang semua
penat apabila misi tercapai.


saya terlibat dengan program ini..apabila my sifu mencari rakan
korum untuk mendeco 20,000 biji cupcake yang
disusun menjadi bendera malaysia ( jalur gemilang ).turut serta
anak murid sifu yang lain seperti aimi, ju,yin,kak farah dan
beberapa yang lain yang saya belum kenali nama mereka.salam
perkenalan dari saya buat rakan blog semoga ukhwah terus
berpanjangan.special thanks buat Kak Zati sebab percaya
pada saya dan beri peluang tuk buktikan keupayaan diri
walaupun penat tapi ianya satu pengalaman baru buat saya.

No comments: